F.A.Q.

1 - Er man forpligtet til at bære maske?

På alle udendørs områder er der ingen forpligtelse til at bære en maske, og heller ikke ved bordet på restauranten er det påkrævet. I øjeblikket skal masken kun bruges på lukkede steder, hvor social afstand ikke kan overholdes.

2 - Er der håndsprit til stede på alle områder?

Der er installeret 15 desinfiktionsstandere til automatisk håndafspritning i nærheden af ​​alle fællesarealer

3 - Hvordan arrangeres indgangen til poolområderne? Er der et maksimalt antal mennesker, der kan komme ind? Er der adgang på skift? Hvad er reglerne for adgang til området?

Alle pools er åbne med samme åbningstid som normalt og er udstyret med liggestole og parasoller, der vil blive rengjort ved hvert skift. Der er et maksimalt antal mennesker, som kan få adgang for at kunne overholde den krævede sociale distancering. Livreddere og trafiklys placeret ved indgangen er til for din sikkerhed. Det maksimale antal mennesker defineres i henhold til retningslinjerne, hvilket fremgår uden for hvert poolområde. I øjeblikket er det nødvendigt at bruge badehætte, samt at vaske sig med søbe inden du går i vandet.

4 - Er toiletter og brusefaciliteter åbne? Hvor ofte bliver de desinficeret?

Alle toiletter er åbne, udstyret med desinfektion og rengøres mindst 3 gange om dagen. For at opretholde den rigtige afstand er det kun få håndvaske, der ikke kan bruges, disse vil være afmarkeret

5 - Kan man gå på stranden? Er der nogen begrænsninger?

Ja, stranden er åben, mens badebroen i øjeblikket vil være lukket, dog vi anbefaler, at alle respekterer sikkerhedsafstanden.

6 - Vil det stadig være muligt at leje cykler?

Ja, cyklerne bliver desinficeret og kontrolleret ved hver aflevering

7 - Er Harmonia SPA åben? Det tyrkiske bad og saunaen?

Harmonia er åben, det er muligt at få både massage og skønhedsbehandlinger. Fitness er også åben, dog er sauna og tyrkisk bad, i øjeblikket lukket.

8 - Hvad er reglerne for at komme på restauranten / i basaren og supermarkedet?

I øjeblikket er maske obligatorisk for at komme ind i restauranten, men den kan fjernes ved bordet. Botanika tilbyder også takeaway service, og bringer bestillingen direkte ud til din standplads eller feriebolig. Brug af en maske er obligatorisk i supermarkedet og basaren

9 - Hvordan rengøres boligerne?

Ved hver afrejse rengøres alle boliger med brintoverilte og medicinsk-kirurgisk udstyr. En seddel vil blive anbragt uden for ferieboligen efter hver rengøring, med den dato, hvor rengøringen blev udført.

10 - Er det sikkert at bruge aircondition i boligen?

Ja absolut. Filtrene bliver desinficeret ved hver rengøring.

11 - Er butikker, strandbarer og forlystelsesparker åbne? 

Alle butikker og barer er åbne fra slutningen af ​​maj, legepladserne fra

12 - Kan børn deltage i aktiviteter, som animationteamet arrangerer? Er legepladserne på campingpladsen åbne?

Miniclub åbner fra den 12. juni, og en registrering af alle børn er påkrævet, men vores personale står klar til at hjælpe dig. Legepladserne er åbne og bliver rengjort ofte og babydance starter op i starten af juli måned. I øjeblikket er beachvolley og fodboldbanerne lukkede. 

13 - hvornår åbner campingpladsen?

Campingpladsen åbner igen fredag ​​den 12. juni.

14 - Jeg har en reservation i 2020, men jeg kan ikke komme (på grund af rejsebegrænsninger pålagt af min regering). Er det muligt at flytte min indbetaling til 2021?

Ja selvfølgelig. Bare kontakt receptionen og kommuniker de nye datoer, afhængig af tilgængelighed flytter vi din reservation til den nye anmodede periode.

15 - Kan jeg udsætte mit ophold til en dyrere periode i 2020? Skal jeg betale et ekstratillæg?

Jeg kan flytte mit ophold i sæson 2020, afhængigt af tilgængelighed, i enhver periode til samme pris som den første reservation, der blev foretaget. Hvis jeg reserverede i lavsæsonen og vil flytte til en højsæson, vil den pris, jeg betaler, altid være prisen for den tidligere reserverede periode, hvis prisen i stedet er lavere, vil prisen blive reduceret til prisen for den valgte periode. Der er ingen ekstratillæg at betale. Hvis jeg ønsker at ændre boligtypen, beregnes forskellen, der skal betales mellem de to boliger, i den valgte periode.

16 - Hvis jeg flytter reservationen til 2021, forbliver prisen uændret, eller ændres den?

Priserne for 2021 er de samme som for 2020, hvis jeg bestiller i 2020. Der vil således ikke være nogen prisstigninger før udgangen af ​​2020-sæsonen, hvor den nye prisliste frigives. De, der har reserveret ved udgangen af ​​2020-sæsonen med betaling af et depositum, ikke vil blive udsat for prisstigninger, selv med ændringer i prislisten. Ændring af sæsonbestemmelse i 2021 til samme pris er ikke tilladt, hvis du ændrer sæsonbestemmelsen, betaler du pr. Ændringsbonus for sæson 2020 er ikke gyldig for sæson 2021.

17 - Hvad er fristerne for tilbagebetaling?

La Rocca Camping Village forpligter sig til at returnere depositum til dem, der har afgivet en skriftlig anmodning inden for den tid, der står i de gældende afbestillingsbetingelser i 2020. Derfor anbefaler vi, at du anmoder om en værdikupon.

18 - Jeg kender ikke datoerne for det næste ferieophold. Kan jeg annullere den aktuelle reservation og kommunikere de nye datoer, så snart jeg kender dem? Kan jeg modtage en værdikupon, der kan bruges til næste ferieophold?

Det er muligt at annullere reservationen, når du vil inden for afbestillingsvilkårene. Ved at anmode om værdikupon har du muligheden for at beholde depositumet i 18 måneder uden at miste det. Hvis værdikuponen ikke bruges inden for disse 18 måneder, forpligter La Rocca sig til at returnere hele det betalte beløb, inklusiv bookinggebyrer, i slutningen af ​​sæsonen 2021.

19 - Hvordan kan jeg bruge en værdikupon?

Brugen af værdi​​kuponen i gyldighedsperioden er ubegrænset. Jeg kan bruge det både som et nyt bekræftelsesdepositum til en ny reservation og til et ferieophold ved at fremvise kuponen ved ankomsten. Værdikuponen kan ikke overdrages eller sælges til tredjepart, medmindre der foreligger en skriftlig anmodning som bliver bekræftet af bookingskontoret.

20 - Hvad er afbestillingsbetingelserne?

De nye afbestillingsbetingelser er 14 dage før ankomstdato gældende indtil 30. juni 2020. Efter denne dato er afbestillingsbetingelserne indstillet til 30 dage før ankomst, medmindre der ligger en tidligere aftale med bookingskontoret.

21 - Er restaurant, supermarked og swimmingpool åbne?

Ja, alle faciliteter vil være åbne. Naturligvis underlagt myndighedernes retningslinjer, som vil blive vist både i modtagelsesområdet og offentliggjort på vores hjemmeside.